Uzuuun zamandır blog açmayı düşünüyordum; sonunda dün kararımı verdim, aldım bilgisayarı elime ve bu bloğu açtım.
Herkes ne kadar çok şey paylaşıyor kendi hayatından,dünyadan,her şeyden...Gözler neyi görüyorsa onu aktarıyorlar çok güzel paylaşımlar, fikirler...Bilerek ya da bilmeyerek de olsa insanlara bilgi aktarımı yapılıyor,herkes neye ihtiyacı varsa onu alıyor bu cümlelerden, ne kadar güzel bir şey.
İşte bende bunlardan etkilenerek insanlarla bir şeyler paylaşmak,öğrenmek,öğretmek için,içimden geldiği için yazmaya karar verdim. Yazmayı ne kadar sevdiğimi ve özlediğimi de fark etmiş oldum.Sebep olan blogger arkadaşlar sağ olsunlar.
Birazcık kendimden bahsedeyim.Ben evli, 2.5 yaşında bir kız annesi bi tanesi de yolda:) anneyim,çalışmıyorum aslında yanlış söyledim, ev hanımıyım çok çalışıyorum :)Bütün zamanımı evde kızımla geçiriyorum şimdilik böyle.Bi kaç ay sonra iki kızımla yaşamaya başlayacağım inşallah. Neyse, ilk yazımda sizi sıkmak istemiyorum; çünkü bundan sonra elimden, gönlümden geldiği kadar bir şeyler paylaşmaya çalışacağım. Sizler de yazmayı seviyorsanız bence günlük yerine blog açıp bloğunuzda paylaşımlar yapabilirsiniz.
Güzel düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim :))
Devamını Oku »
Herkes ne kadar çok şey paylaşıyor kendi hayatından,dünyadan,her şeyden...Gözler neyi görüyorsa onu aktarıyorlar çok güzel paylaşımlar, fikirler...Bilerek ya da bilmeyerek de olsa insanlara bilgi aktarımı yapılıyor,herkes neye ihtiyacı varsa onu alıyor bu cümlelerden, ne kadar güzel bir şey.
İşte bende bunlardan etkilenerek insanlarla bir şeyler paylaşmak,öğrenmek,öğretmek için,içimden geldiği için yazmaya karar verdim. Yazmayı ne kadar sevdiğimi ve özlediğimi de fark etmiş oldum.Sebep olan blogger arkadaşlar sağ olsunlar.
Birazcık kendimden bahsedeyim.Ben evli, 2.5 yaşında bir kız annesi bi tanesi de yolda:) anneyim,çalışmıyorum aslında yanlış söyledim, ev hanımıyım çok çalışıyorum :)Bütün zamanımı evde kızımla geçiriyorum şimdilik böyle.Bi kaç ay sonra iki kızımla yaşamaya başlayacağım inşallah. Neyse, ilk yazımda sizi sıkmak istemiyorum; çünkü bundan sonra elimden, gönlümden geldiği kadar bir şeyler paylaşmaya çalışacağım. Sizler de yazmayı seviyorsanız bence günlük yerine blog açıp bloğunuzda paylaşımlar yapabilirsiniz.
Güzel düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim :))



